Cea de-a XI-a editie PR&Ad Fair, The Universe of Jobs se va desfasura in jurul conceptului de UNIvers al Comunicarii. Lumea in care experienta primeaza este inlocuita de o galaxie care ii asteapta pe studenti doar cu CV-urile drept bilet de imbarcare si inarmati cu mult entuziasm.
PRIME organizeaza anual singurul targ de joburi si internshipuri din domeniul Comunicarii, Relatiilor Publice si Publicitatii, PR&Ad Fair. Anul acesta, la Nod Makerspace (Splaiul Unirii 160, Bucuresti), evenimentul se desfasoara pe data de 14-15 mai, intre orele 12:00 – 18:00. In cadrul celor doua zile, 19 agentii si companii cu departamente interne din domeniu vor participa ca expozanti la targ, oferindu-le studentilor posibilitatea de a aplica pentru internshipul sau jobul dorit.
Doua zile, doua conferinte
De altfel, tinerii vor avea ocazia sa participe la doua conferinte dedicate domeniului, cate una in fiecare zi de targ. In prima zi, intre orele 14:00 – 15:30, il vom avea invitat pe Iulian Vacarean, fondator Femei pe Matasari, iar in a doua zi la aceeasi ora pe Madalina Pangrate, Industry Manager la Google. La finalul fiecareia va exista si o sesiune de Q&A.
19 agentii si companii vin sa isi caute astronauti
Agentiile si companiile cu care te poti intalni sunt: Graffiti PR, Mavericks, Minio Studio, Orange, Gun Media, WebDigital, Pastel, Mercury 360, Smart Point, PI2 PR, Total PR, Point Consulting, Links PR, GroupM, Caracteristic, Ogilvy, British American Tobacco, Line Agency, Global Records.
Cum participi
Pentru participarea la targ nu se percepe taxa, iar in cadrul celor doua zile vor exista tombole, premii, concursuri si activitati ce vor transforma cautarea unui job intr-o experienta de neuitat.
Misiunea PR&Ad Fair
Evenimentul PR&Ad Fair 2019 este sponsorizat de NOD Makerspace, Coca-Cola, Domeniile Anastasia, Eisberg Salad, Fabrica de Sandwichuri, Amelie Photobooth, Hard Rock Cafe, Absolute Services, Curtea Veche Publishing, 2M Digital, Xerox, Teto, Lasertag Arena, Climb Again, Margarita Bodarev Art.
PR&Ad Fair doreste sa rezolve problema experientei cu care se confrunta studentii si absolventii in momentul in care doresc sa se angajeze. Astfel, ei au ocazia sa interactioneze direct cu viitorii angajatori si sa cunoasca indeaproape domeniul. De-a lungul anilor, evenimentul s-a bucurat de un numar de aproximativ 4.000 de participanti entuziasti, dornici sa evolueze, sa isi atinga obiectivele si sa devina unii dintre cei mai buni specialisti in domeniul Comunicarii si al Relatiilor Publice.
Parteneri media: IQads, IQool, Advertising4U, IubescStudentia, PRwave, Stiri.ong, GoingOut, VinSiEu, InOras, ZeList Monitor, LivePR, Re-Start, Pro Bucuresti, Bucharest Guide.